Wspomaganie koncentracji

To co jemy wpływa na nasz organizm, dobrze albo źle. Przy odpowiednim doborze spożywanych produktów, możemy sobie pomóc w wielu dziedzinach. Na przykład poprawić koncentrację. Odpowiednia dieta w tym pomoże. Powinniśmy spożywać produkty zawierające witaminy z grupy B, żelazo, fosfor, magnez i cynk. Gdzie tego szukać? W produktach pełnoziarnistych, ale także rybach i serze. Dodatkowo w ten sposób dostarczymy organizmowi węglowodany złożone. Równie ważne dla poprawy pamięci i koncentracji są białka. Znajdziemy je w produktach nabiałowych, rybach czy chudym mięsie. Tłuszcze zawarte w rybach to także znakomite paliwo dla mózgu. Dobrym i konicznym składnikiem naszego jadłospisu są także owoce i warzywa, najlepiej świeże. W diecie dla mózgu nie powinno także zabraknąć jajek i fasoli. Pamiętajmy również o zielonych akcentach w postaci sałaty, natki pietruszki, szczypioru czy innych ziołach. Dobrym źródłem wielu cennych składników są niewątpliwe kiełki. Możemy je sami wyhodować w domowym zaciszu albo kupić w sklepie. Dodatek pestek dyni albo słonecznika, orzechy i siemię lniane, to kolejne pożądane produkty. Cenne składniki zawierają także bakalie, na przykład rodzynki lub suszone morele.

Comments are closed.